14 mars 2011

Ny lampa från House Doctor.

För ett litet tag sedan så köpte jag en ny lampa att hänga i taket. Det är bara en liten lampa som jag tror är tänkt att ha i fönster. När jag plockade upp den ur paketen så var det en grej som gjorde mig lite konfundersam. Det är lixom ingen riktig kontakt utan det ser ut som att man ska konstruera något på den.
Så då slänger jag ut min fråga i cyberrymden:
-Är det någon som vet hur denna mojängen fungerar?

Jag köpte lampan i en härlig butik i Falkenberg så tyvärr kan jag inte gå in och fråga. Själva lampan är från House Doctor.

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Ja du måste köpa en kontakt att skruva i de två lediga hålen :) Finns på ikea för typ 20kr! Kronkontakt tror jag det heter... Finns på lampavdelningen :)


    Puss!! Längtar tills fredag :)

    SvaraRadera
  2. Ingen aning, är totalt talanglös på sånt:)

    Det kommer ut en ny Lanliv i butik i dagarna. Längst bak i den tidningen så visas en bild på mitt kök som berättar att mitt hem kommer med i tidningen efter den :)

    Nyfiken jag med, så jag dööör

    Kram/Marit

    SvaraRadera
  3. Hjärtat, jag har ju glömt att ta reda på hur du ska göra med lampan men du fick ju svar av Jessica, tur!
    Puss från ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.