26 januari 2011

Fina spegeln.

Efter många funderingar och letandes i antal affärer så hittade jag en superfin spegel till badrummet. En stor spegel med silverram. Jag tycker att det är allra finast att bara ha en spegel ovanför handfatet och inget spegelskåp. Just att ha en fin silverram är en tanke jag haft långt innan vi ens började fundera på att köpa lägenhet. Nu har jag fått min spegel som jag speglar mig i varje morgon.

Fin fina spegeln med den goda tvälen jag fick i julklapp.

Det hinns tyvärr inte med så mycket bloggning för min del. Hur gör ni andra som jobbar heltid egentligen? Ofta är jag alldeles för trött när jag kommer hem på kvällarna och dessutom ska man träna, vara en rolig sambo, träffa vänner, laga mat och göra andra sysslor i hemmet.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Hej! Det är precis en sån spegel jag är på jakt efter till att ha över byrån i sovrummet. Var är den köpt? Pris? Mått? Vore oerhört tacksam för all hjälp du kan ge :)
    Vänliga hälsningar / Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.