29 januari 2014

Redigering

Det här med att redigera bilder är ingen enkel match. Jag försöker så smått att lära mig. Idag har jag testat mig fram lite i gratisprogrammet pixlr.com. Det är verkligen inte enkelt! 
Jag försökte gena lite med denna bilden men det enda jag lyckades med var att lägga in en text på själva bilden… Inte så mycket att komma med. Men visst, det är bara att öva men jag är så otålig. 


Vasen är för övrigt ett fynd jag gjorde på Hemtex för några dagar sedan. Det passade perfekt med en rund vas till en bukett tulpaner. 

1 kommentar:

  1. Vännen, vilken fin vas! Den har du inte berättat om - men det gör du ju nu!
    Kämpa på med att redigera bilder så du kan lära mig, jag hinner ju aldrig sitta och prova mig fram. Jag har sett att många lägger in sitt namn på bilderna som de visar i bloggarna och då kan ingen använda bilderna utan att det syns vems det är.
    Ha det gott, hjärtat och ta hand om Arvid!
    Kramar ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.