08 april 2014

Om att ha deppat klart,

Om igår var en deppdag så har denna dagen varit en sådan himla mycket bättre! 
Vid lunch fick jag till ett superträningspass där jag tog ut mig ordentligt. Vädret ute har dock inte varit speciellt mycket roligare men ett par promenader har jag och lilleman ändå fått till. 
Min kloka mamma sa innan att man får tycka lite synd om sig själv ibland. Och det får man ju, bara man slutar med det också. Det blir lätt en ond spiral där alla tankar och känslor förstoras när jag vaknar på fel sida och känner mig ur fas. 
Jag tror också att morgondagen komner att bli ännu bättre då jag ska iväg på ett jobbcoachsamtal. Förhoppningsvis ger det mig lite hopp om en ljusare jobbframtid, konkreta tips på hur jag ska ta tag i min lite trista situation. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en tanke.