29 januari 2011

Loppis med mamma.

Jag och mamma har haft en supermysig dag med loppis, affärer och fika. Vi började med Pingstkyrkans second hand i Kungälv där jag hittade ett skåp för 40 kr. Hur billigt?! Jag fick även med mig ett halsband, ett silverfat, 3 små söta glas och en liten ram hem. Allt detta gick knappt på 150 kr.
Jag tror att detta skåpet kommer att bli så himla fint efter att jag målat på lite vit färg. Jag har ingen aning om var vi ska ha det ännu men det löser sig.
Jag är supernöjd!

Tänk er detta med lite vit färg.

På affären Fröken Ros hittade jag ett fint linne i härlig kvalitet. Som vanligt är det finare i verkligheten, det gjorde sig inte riktgt på bild men här är i alla fall en sneak peak.

Efter all shopping tog vi en stärkande fika och småpratade och mös. Det är mysigt att umgås med gulliga lilla mamma och få lite goda råd i livet.

Ha en go lördagskväll!



1 kommentar:

  1. Puss mitt hjärta, det var en fantastisk dag med dig och kunde fortsatt ett par timmar till! Vi får snart gå på loppis igen. Fick du med dig spetsen hem? Jag går och funderar på skåpet - ska jag behöva åka dit på måndag igen???
    Hoppas din fästman tyckte om ditt skåp.
    Pok Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.