12 januari 2011

Fysisk flytt.

Så där ja. Nu har vi flyttat till vår fina nyrenoverade lägenhet. Som vi har längtat och helt plötsligt så sitter vi här. Det känns hur bra som helst här men samma dag och några dagar efter att vi flyttat så var vi utmattade mentalt och gick mest runt som zombies. Både hemma och på jobbet. Inatt var första natten på nästan två veckor som jag sov gott en hel natt och idag har jag varit tusen gånger piggare än forna dagar.
Så nu tror jag även att den mentala flytten även skett.

Måns och Mirre har också börjat att anpassa sig genom att inte oroligt smyga runt hela tiden. De har även varit ute en stund i kväll och igårkväll. Vi får se hur de klarar sig ute i verkligheten. Det finns många andra katter att kramas och bråka med här i området.
En smygbild på köket från i lördags när snälla mamma var här och hjälpte till att städa.

3 kommentarer:

  1. jaaaa gud vad skönt att du är piggare nu :)

    Längtar efter att få komma och kika :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Heeeej L :)

    Va roligt att ni har flyttat nu, och att ni trivs.
    Men du får allt lägga ut lite fler bilder, jag vill de hur ni har det ju....

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hej Angela!
    ja vi trivs kanon :-) Jag lovar att lägga ut lite bilder men först behöver jag få lite mer iordning. Det står fortfarande flyttlådor högt och lågt. Hoppas att du mår bra efter din operation. kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.