22 januari 2011

Award

Jessica har skickat mig en liten utmaning och vad passar inte då bättre denna lördagsförmiddag än att ta tag i detta.

Ta upp närmsta bok och slå upp sid 18, rad 4. Vad står det där?
förflytta sig, kasta en boll eller hoppa upp för att nicka en fotboll. Nej det är inte jag som läser "idrottarens spänstbok".

Vad var det senaste du såg på tv?
Nyhetsmorgon med en kopp kaffe i näven. Helglyx!

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Fortfarande Nyhetsmorgon där Volvos VD pratar rolig engelska.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igårkväll gick jag ut i 2 minuter för att hämta mobilen som jag glömt kvar i bilen. Räknas det?

Vad har du på dig?
Myskläder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj! Jag kommer verkligen inte ihåg. För en vecka sedan var jag och Dan på bio och tittade på Trädet. Inte så bra dock.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Jag kan tänka mig det men ändå inte för jag trivs alldeles för bra just här just nu.

2 kommentarer:

  1. Vad fin din blogg har blivit och vilken fin header, var är den tagen? Jaha nu ser jag att du använder blogspot, då kan du hjälpa mig när jag inte förstår hur jag ska göra. Jag tycker blogspot är bra. Och tack för att du vill hjälpa mig med kameran, men den är ju inte så bra. Jag har ju en kamera till, kanske ska pröva med den istället.
    Pussar ma

    SvaraRadera
  2. Mamma: Ja jag bytte för det var ¨så himla mycket reklam på den andra sidan och det var inte så trevligt tycker jag. Headern är tagen i Hovmantorp. Jag hjälper gärna till bara jag kan själv så.
    Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.