27 januari 2011

Frukost och förberedelser.

Nu sitter jag vid frukostbordet och planerra för mitt PU-samtal som jag ska ha med chefen imorgon. Det är mitt första någonsin och jag ser på det med förväntan och nervositet. Spännande!
Det är ett ypperligt tillfälle att ta upp tankar och funderingar jag haft under min korta tid jag arbetat där.
weheartit.com
Annars ser jag mest fram emot helgen då jag och mamm ska gå på loppis. Hon har varit där många gånger innan och hittar alltid massor av fint så jag har höga förväntingar. Jag har några grejer som jag speciellt ska titta efter.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra på PU-samtalet, du är fantastisk och du vet ju själv hur bra du har lyckats med allt. Du är så fin min kära flicka.
    Jag ser också fram emot loppisen på lördag, ska bli kul att gå där och rota med dig och så tar i en fika sen, kan nog behövas.
    Kram Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.