19 november 2011

By the way

... så ber jag om ursäkt för tråkiga mobilbilder men för tillfället har jag ingen riktig kamera. Har haft en period på några månader där jag lyckats tappa bort alldeles för mycket viktiga ägodelar. Kamera, mobil, plånbok, busskort och så fick jag även punktering på bilen en dag.
En hemskt jobbig tid måste jag faktiskt få säga. 
De senaste veckorna har jag lyckats hålla i mina grejer bättre men det är ett par bitar som ska falla på plats innan jag kan säga att otursvinden har vänt.

3 kommentarer:

  1. Kära hjärtat, ibland blir allt galet men det vänder och blir bra igen!
    Kramar ma

    SvaraRadera
  2. Då borde det vara dags för din otur att vända! Jag håller rummarna!! Kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Angelica: Tack gulliga du! Jag tror faktiskt dte är på väg att vända men dte gäller att inte ropa hej. :-) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.