19 november 2011

Pieces of my heart

Gårdagskvällen bjöd på en liten tur på Liseberg som har öppnat för julsäsongen. Himla mysigt att gå runt balnd alla ljusen och visst kom det lite julkänslor krypandes.
Efter det slappade vi i soffan framför Idol. Jag gillar Amanda F. och hennes klänning igår gillade jag extra mycket.

Bild från tv4.se

Denna lördagen kickade jag igång med ett härligt träningspass där jag fick svettas ordentligt. Efter det tog vi en härlig höstpromenad. Svårt att förstå att det verkligen är november i den här värmen. Jag kan faktiskt längta efter lite mer kyla nu.

Bild från promenaden tidigare idag.

Nu ligger min karl bredvid mig i soffan och sover (är alla likadana??).  Jag funderar på att gå ut och kratta lite löv men än så länge är det ganska skönt att sitta här och göra ingenting.
Hoppas att ni alla har en bra dag!

1 kommentar:

  1. Haha sover Dani?! Jag säger då det - dessa klena karlar!
    Nu ska jag anmäla mig till Stoff o Stil, hade glömt det!
    Kramar ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.