16 november 2011

Juleljus i mörkret.

Igår efter jobbet så åkte jag och en vän till en underbar butik som hade extra julöppet på kvällen. Det bjöds på supersöta och goda minicupcakes, pepparkakor och glögg. Mmm första glöggen för i år.
Butiken heter Fiori och jag älskar ALLT som finns hos dem.
Från utsidan ser vi hur det lyser fint inne i butiken.

 Butiken var fylld till bredden av underbara julkulor, ljus, kläder, blommor, vaser, lampor, allt som man kan tänka sig och jag bara önskade att jag hade en tiondel av allt det fina hemma hos mig.
Det enda jag fick med mig hem var en julgranskula men den är jag superglad för.
Jag får nästan andnöd när jag ser allt fint och har svårt att bestämma mig för vad jag verkligen vill ha.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka i bloggvärlden min underbara flicka!
    Fiori ser ut att vara riktigt välfylld, vi får nog göra ett besök där tillsammans nån gång. Men nu får vi sikta in oss på marknaden i Haga.
    Vilka klädmärken har de i Fiori?
    Pussar Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.