17 november 2011

Svårbestämt humör.

Mitt först ord denna morgon när väckarklockan ringde var en svordom och sedan har dagen flytit på i ungefär samma härliga och positiva anda.

Jag har varit obeskrivligt trött och den annalkande helgen är mycket välkommen.

Snart säger jag hej då och sov gott till denna dagen och morgon dagen kan bara bli bättre. Planen för fredagskvällen är att besöka premiären för Jul På Liseberg. Mys!

Min fina Amaryllis hade slått ut idag! Så nu står den så fint och ler mot mig.

1 kommentar:

  1. Men lilla hjärtat, nu ska du bli pigg, ut och ta en promenad! Skämt åsido, sådana dagar inträffar ibland men det blir bättre.
    Din amaryllis är ju underbar! Har ännu inte köpt nån och de gamla står i klädkammaren och vilar.
    Hörs! Pussar! ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.