12 februari 2011

Tjejhelg.

Vem behöver fartfyllda weekends i New york, häftiga veckor i Dubai eller parytnätter i Stockholm när man kan åka till Ullared? Idag drar jag och ett gäng härliga tjejer till Ullared för shopping och sen mys och övernattning i en stuga en bit därifrån.

Jag nöjer mig definitivt med fint sällskap, lite mat och ett glas vin i näven. Då är jag nöjd till tusen!

Detta är en helg jag sett fram emot länge och bilder på shopping och sällskap kommer förhoppningsvis upp imorgon.

Förberedelser för en lyckad helg. Absolut Peach och egenkokad sockerlag.

1 kommentar:

  1. Ha det så trevligt hjärtat! Hoppas du hittar nåt roligt att shoppa! Vad är det för hopkok ni ska dricka??
    Jag ska nog åka till Ullared med Camilla (Dennis fru) om ett tag. Det ska bli jättekul!
    Pok Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.