10 februari 2011

Skåpet är målat.

Minns ni det här skåpet som jag hittade på Second Hand? Nu är det målat och det har även kommit upp på väggen. Jag har tänkt att byta ut knopparna till ett par svarta, så det ska jag börja leta efter.

Jag är supernöjd och tycker att skåpet passar in perfekt hemma hos oss.

Brickan ovanpå skåpet är från samma second hand. Tror att det kostade 60 kr... Så det var lite dyrare.

Nu är det lite tomt i skåpet men det kommer att fyllas på efter hand. Vi får se vilka grejer som kommer att trivas här.

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Haha jasså du såg det ;) haha

    Det blev ju skitfint!! Vart hänger det?

    LÄngtar jag med, som en tok!
    puss

    SvaraRadera
  2. Ditt skåp blev fint, du är duktig lilla hjärtat! Och silverbrickan fick sin plats där, den var ett fynd!
    Ha det riktigt härligt i Ullared!
    Pok ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.