20 februari 2011

Kärleksplaner.

Jag och Dan är väldigt kära i varandra och därför har vi börjat prata om att vi ska gifta oss en solig dag. Det tycker jag är himla fint och lite pirrigt.
Jag blev kärleksfullt friad till i slutet av förra året och det är en väldigt bra början att tänka på en väldigt stor dag.
Idag passade vi på att åka runt och kika lite på fina platser och drömma oss bort.

Denna fina kyrkan har jag sett många gånger innan. Vi är inte säkra på att vi vill gifta oss i kyrkan men himlans vackert är det.

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ vad roligt, Grattis till er båda. Och visst är det något speciellt att planera en sådan stor händelse.

    Det finns ju en större händelse men det funkar inte med planering för den stora dagen, eftersom man inte är huvudperson i det läget, hihi

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Kyrkan är speciell och mycket vacker på utsidan, jag har aldrig varit inne i den. Men jag vet att ert bröllop kommer att bli underbart för ni vill ha det så personligt. Oavsett om det blir kyrkbröllop eller ute vid havet. Ser fram emot detta.

    Du har något att hämta inne hos mig.
    Pok Ma

    SvaraRadera
  3. Tack Angela! Det är iaf väldigt spännande att planera sen får vi se hur (och när) dte blir av.

    Ja mamma, jag tror det blir bra hur det nu än blir. :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. söta Lena :) Det kommer bli så fint och bra!


    Määäh det var ju supermycket på tv idag ju...

    puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.