22 februari 2011

Oglammighetens afton.

Ikväll är jag ensam hemma och har då för en gång skull full makt över fjärrkontrollen. Tror ni inte då att det är absolut I-N-G-E-T-I-N-G på TV. Inget gott har vi att äta hemma heller utan jag slevade i mig en skål med fil. Ikväll kan jag inte annat säga än att mitt liv är totalt oglammigt.
Jag som hade tänkt njuta av ensamheten och mysa med något gott i soffan. Tydligen kräver sådana "spontana" aktiviteter mer planering.
Bjuder på en bild när jag var lite glammigare och var ute och åt för inte så längesedan. Jag testade råbiff för första gången. Det var urgott och absolut inte sista gången!



Edit: Jag glömde nämna mitt munsår som vägrar att försvinna också. Bra dag idag!

1 kommentar:

  1. Kom igen hjärtat, du har väl en bra bok att läsa! Eller sätt dig och sy gardinerna (eller är de klara?). Ja, jag vet - man vill ju ha nåt gott att äta när man är ensam!
    Puss Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.