03 februari 2011

Kattkompis.

Idag när jag varit hemma har jag haft altandörren öppen några stunder på dagen för att katterna ska få lite frisk luft. En fin liten katt brukar smyga runt på vår tomt och även på den ofärdiga altanen. Den är väldigt fin men lite skygg. Måns och Mirre brukar sitta precis innanför dörren och stirra på den vita katten som sitter utanför. Speciellt Mirre är nyfiken och verkar vilja bli lite kompis. Vem vet längre fram när våra små fegisar vågar sig längre ut i verkligheten.
Jag fick ett kort när den var på väg bort.

2 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat, nu ska du bli frisk! Oj, är fega Mirre nyfiken på den vita?! Den var ju fin, kanske de blir kompisar.
    Ha det fint på jobbet imorgon. Det blir inget loppis denna helgen, jag jobbar, snyft, men det är roligt att jobba också.
    Pok ma

    SvaraRadera
  2. Vill bara titta in och säga hej! Hur går det med målningen? Jag har börjat grundmåla skåpet men så tog färgen slut. Lars skulle till stan så han fick köpa med sig färg åt mig, så nu kan jag måla igen. Det är så kul!
    Pussar Ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.