08 april 2011

Dermalogica.

Mars månad skulle vara min egoboost månad då jag tog lite extra bra hand om mig själv. En del i detta var att införskaffa bra hudvårdsprodukter för ansiktet.
Jag har aldrig haft någon form av problemhy och då inte heller sett någon anledning till att köpa dyra produkter som lovar mer än dem håller. Jag har hört så mycket gott om Dermalogica från olika håll så jag beslöt mig för att testa för att se om jag skulle märka någon skillnad. 
Nu har jag använt rengöringsgelen och ansiktkrämen i ca 1 månad och jag är faktiskt positivt överraskad! Så trots att jag inte hade några problem innan så upplever jag nu min hy som slätare och inte det minsta torr på de partier som annars lätt blir torra.  Det är en fräsch och inte för stark doft på produkterna vilket är mycket prositivt enligt mig.
Idag kom min andra beställning hem i brevlådan och jag är supernöjd med mina nya krämer.
Special cleansing gel och skin smoothing cream. Rekomenderas skarpt av mig.

1 kommentar:

  1. åh det kanske man skall unna sig sen när man har en inkomst :)

    Du är ju som en len liten persika i huden annars också ju iof!

    Ses imorgon, puss!

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.