15 april 2011

Favoritblogg i Lantliv.

Häromdagen slank jag in på Pressbyrån innan jobbet med ett enda syfte. Jag ville köpa nya Lantliv för en av mina favoritbloggare skulle vara med i reptage i den. Marits vita skrin är en jättemysig blogg där författaren varvar mode med inredning vilket jag tycker är den allra bästa mixen.
Att hon verkar vara en supergo tjej med båda fötterna stadigt på jorden är också ett stort plus. LÄS!
Ett fint repotage från Marits hem.

Denna tidning ska jag lyxa mig med i helgen då jag är ensam hemma men hoppas på att få besök av solen.

Hoppas att ni alla har en mysig fredag.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju henne du pratar om så mycket! Jag har också tidningen!
    (Undrar om det blir bebis i familjen denna helg??)
    Ha det fint på altanen i helgen mitt hjärta!
    Pok ma

    SvaraRadera
  2. Men gud vad glad jag blir..... Tusen tack söta du:) NU kommer jag att le hela kvällen lång. Och det beror inte på vinet;)

    Kramis /Marit

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.