07 april 2011

Tjejkväll i sikte.

På lördag är det ett gäng sköna bönor som kommer hem till mig för mat-vin och pratmys. Kylen är nu ladda med mat och favoritvinet och snart ska jag sätta igång att få ett skinande rent hem också. Jag riktigt längtar efter att hälla upp ett glas riktgt gott vin och sedan sätta igång med en ordentlig tjejkväll med massor av härligt tjejsnack. Förmodligen kommer det bli mycket bebissnack då ett par är gravida, andra längtar efter att bli det och resten har redan knoddar. Alldeles säkert blir det mycket annat som kommer att avhandlas under kvällen och vi kommer förmodligen lösa en eller två världsproblem.
Längtar!

Nä nu kan jag inte sitta här längre om det ska bli någon ordning på torpet.

God kväll kära vänner.
Favoritvinet.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt hjärtat, det har du inte berättat! Inget vin till de gravida!
    Kram ma

    SvaraRadera
  2. Ha ha mamma, det är klart jag inte ska lura i dem det. Det ska bli jättemysigt. Jag har skickat iväg Dan så att vi får tjejsnacka ifred. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.