12 april 2011

Fotokurs och tankar.

Nu sitter jag här nytränad, nyduschad och nöjd i mina fina tofflor jag fick av min fina mamma i alla hjärtans dag present. Hon har sytt dem själv. Visst är hon duktig?!
Mammasydda tofflor med fjärilar och jordgubbar på och go ull innuti.

I helgen var jag på fotokurs och det var så himla bra. Jag vill ha mer! Härligt att äntligen få en liten förståelse för vad alla knappar och inställningar verkligen betyder. Kruxet med att lära sig mer är att jag vill ha mer prylar. Ett extra objektiv som går att zooma med på långt håll vore inte helt fel. Men jag vet några jag kan låna av för att testa innan jag köper något eget för att verkligen se vad jag har nytta av.

Helgen har med tanke på kursen gått i en rasande fart men snart är det tydligen helg igen. Jag hinner inte riktgt med och förstår inte var tiden tar vägen. Nu har jag börjat inse det jag inte förstod när jag var liten, att alla vuxna jämt tyckte att tiden gick så fort. Jag vet att jag tänkte på det när jag var i tonåren och tänkte då att jag aldrig skulle känna så... Men nu är jag tydligen här.
Hej vuxenliv!


1 kommentar:

  1. Ja, min lilla skatt du är vuxen nu (för längesen)! Men du vet väl att jag sa att tiden år fort när man är lycklig.
    Pussar o kramar ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.