20 april 2011

NU är livet.

Att sitta ute på sin egen altan, höra fåglarna kvittra, känna solens strålar värma, äta fantastiskt god lax och bara känna att livet är helt underbart. Det är livet.
Helt jäkla underbart.
Jag älskar att se hur Måns och Mirre anpassar sig till livet med trädgård. Det finns så mycket för dem att upptäcka och lukta på. Fortafarande är dem lite rädda för minsta ljud och om det kommer andra katter men visst gör de framsteg varje vecka. Mina små pärlor.
Måns är ute och upptäcker livet i trädgården.

Att jag har blivit faster en av dessa fina soliga dagar är också en heeeeelt underbar känsla. Det är en obeskrivlig känsla och jag längtar så efter att lära känna lilla Julia och se vad hon växer upp och blir för en vacker liten dam.
Livet är nu och det gäller att ta vara på det. Enkelt att säga men svårt att göra.

1 kommentar:

  1. Tjocka goa Måns, jag längtar efter honom lite grann! Fint att de utforskar trädgården lite försiktigt så de lär sig var hemma är.
    Visst ska det bli fint att följa lilla Julia och det är ju VÅR lilla flicka i VÅR familj.
    Ses på fredag!
    Puss ma

    SvaraRadera

Lämna gärna en tanke.